Ini Blog Lama Saya...KLIK GAMBAR DI BAWAH UTK BACA!

Create your own banner at mybannermaker.com!

My Online Shop (FianieEshop)

FianieDeco Homemade Coklat

FianieDeco Homemade Coklat
berminat nak order coklat yummy dari Mama Qadida? Sila klik pada Logo FianieDeco di atas. Pasti mama buat yg terbaek untuk kepuasan anda! Mama juga menyediakan penghantaran terus ke rumah orang tersayang anda! Jom cuci mata tengok coklat yummy mama qadida sekarang sebab coklat Mama antara yang termurah dipasaran setakat ini!

My Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, January 8, 2012

Saya Tak Dapat Nak Online!

بسم الله الرحمن الرحيم Assalamualaikum WRT... Salam warga blogger yg dirindui smuaaa!!!! Mama qadida lama dah tak online dan aku memey takleh online buat masa ni sebab hTc kesayangan aku tu tengah masuk ICU skang... die dah tenat ...dan mungkin lepas raya cina baru kuar dari icu tu.. wuuuuuuuu...cedih wooooo...memang tak dpt online dah kat umah sebab selama ni aku memang bergantung penuh pada hp kesayangan aku tu utk beronline dan berfacebooking mahupon bertwitting...haaaaaa..hancoq sudah ayat..... netbook ade tapi berukband plak rosak...nak beli mcm membaziaq plak kan... so, terpaksa lah redha idup tanpa internet... argghhhh....pada aku inetrnet ni dah mcm nyawa plak aku rasa... tanpa tenet..idup aku tak keruan...memang rase lain sangat....hik hik.... tapi ada jugak kebaikannya...kerana takde intenet kat umah....aku boleh habiskan beberapa bijik novel...dan aku jjugak dapat menonton cd korea yg berbakul2x yg selama ni terperap kat dalam gerobok tu..yg selama ni aku cuma pandai beli tapi tak rajin nak tengok...!!!! sume nye gara2x internet....huhu. bila takde tenet...barulah aku berminat dan tercari2x balik nak tgok cd2x korea yg dah lama terperap tu... ahaaaa..mgkin ade kebaikannye jugak kan.. tahlaaa...idup aku ni mcm dah sebati ngan tenet..tanpa tenet...mcm sunyi je idup aku.... sah!! memang dunia skang dah berubah kan..dunia IT merangkap dunia yg berteknologi... apepon..happy 2012 utk kowang sume yg mana aku tak sempat nak wish sebelom ni... tunggu mama qadida muncul kembali lepas raya cina ek.. nnti aku critakan ape penyakit yg tak berapa serius HTC kesayangan aku tuh...uhuk... bye..dan wassalam! Nak tambah duit selain Nuffnang? Klik2 banner bawah!! www.tips-fb.com

0 comments:

previous previous previous
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Blogwalking!

OUR SWEET MOMENTS TOGETHER
I love u Abang!!!
Image Hosted by ImageShack.us

anda klik..anda dapat duit

banner

create your own banner at mybannermaker.com!