Ini Blog Lama Saya...KLIK GAMBAR DI BAWAH UTK BACA!

Create your own banner at mybannermaker.com!

My Online Shop (FianieEshop)

FianieDeco Homemade Coklat

FianieDeco Homemade Coklat
berminat nak order coklat yummy dari Mama Qadida? Sila klik pada Logo FianieDeco di atas. Pasti mama buat yg terbaek untuk kepuasan anda! Mama juga menyediakan penghantaran terus ke rumah orang tersayang anda! Jom cuci mata tengok coklat yummy mama qadida sekarang sebab coklat Mama antara yang termurah dipasaran setakat ini!

My Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 26, 2011

Ujian Demi Ujian Yang Saya Tempuhi..Adeh!!!

بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum WRT...

Hohoho....Hari ni cuti ganti hari Natal or Christmas day...
Klu perasan, tahun ni banyak public holiday jatuh hari ahad dan dah tentu2 kena ganti cuti pada hari keesokannya iaitu ari isnin...tu yg best kan...mama qadida klu bab2 cuti ni mmg perasan je manjang...kadang tu,sanggup belek kelendar awal2 sbb nak book cuti dulu b4 staff lain amik...Hahahaha..tetiba dengki kan..
Ehhh..tapi dedulu ku tak macam tu tau..dulu mak baik je nyah...tapi since ada sorang dua yg mulakan dulu...[means asal ada PH[public holiday] je,die chop dulu cuti semata2 nak sambung cuti after PH tu...so,lelama aku terasa tak aci disitu...tak ade keadilan le gamaknya...so, aku hape lagi....mulalah protes dgn buat perkara yg sama...klu ko boleh buat,aku lagiiiii boleh buat.. sentap okeh...haaaa...sape ajar aku jadi cenggitu skang??? Sape?sape?

Eceh....laaaa ni ko asyik nak sentap je kan mama qadida ..... hohoho...klu org x buat n mulakan....aku tak buat la...simple je...yelah..takkan cuti PH dalam setahun tu,ko je nak bolot sorang2? Org lain pe cite plak??? Ngeeeeee...jahat ko mama qadida...xpe..nnt sy ubah perangai buruk laku ni yeh.. tak baik balas membalas ni...errrr....tapi sy bukan nak membalas ke bagai,cuma nakkan keadilan je...salah ker?????? Huhu...

Pagi ni aku lepak2 ngan anak dara sorang ni...kat Astana U Kami....errrr...sebut psl Astana U...lama dah rasanya tak menghapdet story mory pasal umah baru kami ni kan..diam tak diam..dah hampir 5 bulan kami tinggal kat sini. Errrr...tapi entry ni bukan nak cite psl Astana U tau..itu nanti2 lah aku hapdet ek..tah..tetiba mcm belum ada mood nak cite psl umah kami tu...

Hari ni actually nak cite psl kejadian yg berlaku sepanjng mggu lepas...rasanya dah lama sgt aku tak membebel kat belog kesayangan ni...klu dulu,kat belog nilah tempat aku luahkan rasa dan crita yg terjadi dlm kehidupan aku..skang ni mcm hampir setiap hari aku malas nak cite kat sini sedangkan banyak sgt cite yg terjadi dlm idup aku sejak kebelakangan ni..adeh...nampak sgt aku dah boleh terkeluar dari list pemblogger tegar..tapi walaucamne pon,blogwalking still aku buat...sbb aku mmg suka baca2 belog2 org especially belog2 yg tersenarai kat list dlm belog aku sebagai blog peberet...klu uols nak tau,belog2 yg tersenarai dlm list aku tu smua belog yg sering aku kunjung...antaranya belog kak Fillanie[ aku suka baca bebelan dan cerita die kat belog..ayat2 yg die guna sgt mencuit hati aku...kak filla mmg kelakar dan adakalanya tulisan dia banyak mnyedarkan aku akan sesuatu perkara sbb entry die sometime boleh memotivasikan readers yg membacanya...I loike...

Selain tu aku follow belog c33ram00n yg terkenal dgn adik beradik nya yg mmg pemblogger tegar,dan suka baca kesah die Dan suaminya ciput dan anak daranya keisha..Ku pon follow belog akk die si kak Jemah tu.. okla..saje nak share belog2 yg sentiasa mnjadi kunjungan setia aku. Dan sebelum aku stop ckp psl blog peberet ni,aku nak share satu lagi belog yg mmg best sbb belognya banyak cite psl dekorasi rumah dan hiasan sbb si tuan punya belog mmg suka menghias umah..then dlm masa yg sama, yg terbaru ,uols boleh gak dapatkan info2 ibu hamil dan persediaan menerima kehadiran baby baru sbb situan punya belog ni baru peknen anak pertama...so,byk yg die share psl persediaan menyambut baby dan kehamilan..actually byk ilham yg aku amik dari belog die utk menghias umah aku kat astana U tu. Aku baru je jumpa belog dia...klu berminat,boleh ke belog Aku Bukan Bidadari

Hehehehe...dah melalut dah aku cite psl belog kegemaran la plak..actually pagi2 nan indah ni,mood nak membebel psl kesah beberapa hari lepas yg berlaku dlm idup aku...yelah...bapak darwisya dah gi keje...wisya tgh kusyuk tgok upin ipin...rumah plak dah kemas,baju dah basuh dan siap sidai....masak je belum sbb ingat,dah kul 12 nnt baru nak masak..pagi ni Kami dua beranak melantak roti sapu jem je...jadilah kan..kata mama qadida tgh gigih diet.mmg gigih uols....nanti2 aku cite psl diet aku n perubahan yg berlaku ke atas aku ek..suprise......!!!!

Okeh...4 hari lepas...aku gi bayar 'surat cinta' kat balai polis centre.. ko tau lah..akhir2 tahun ni mmg mnjadi rutin aku sejak pakai keta myvi itam kesayangan tu utk renew roadtax n insuran baru...27 hb ni roadtax aku meninggal..so,dandan la aku baru nak hegeh2 check saman bagai....kang klu ada saman, roadtax aku pending,tak guna gak..tak psl2 my apak mengamuk sbb aku tak setelkan utang saman sbb mmg dari dulu every year,bapak aku dah mengambil alih tugas utk renew roadtax .aku..mmg ank bertuah kan pi suruh bapak yg umur dah pencen gi idupkan roadtax aku...laki ko mana?
Bukan aku nk nyusahkan bapak aku tp aku lebih konpiden klu bapak aku yg gi idupkan...bapak aku pon jnis no hal punya manusia...asal ko bagi duit cukup,aku tolonglah ko anak!!! Kan aku ank kesayangan die...eh...iye ke? Tanya sendiri kat encik Hanapi lah! Huhu... tapi yg benonya, aku n Mr hubby takde masa nak buat smua tu...maklumlah pekerja contoh haktuihhh.. laaaa katakannnn...haruslah susah nak amik cuti....ngeeeeee...apepon tenkiu kat atuk Hanapi sbb sudi tolong satu2 nya ank gegirl anjer die ni....ayat cam nak mintak penampo tak hagak2???

Okeh..sambung lagi cite ... b4 bayo saman tu,aku dah check awal2 kat MYEG homepage awal2 utk standby duit brapa yg aku kena bayar sbb aku mmg tahu aku ada 2-3 bijik saman sbb 2 bulan berturut2 aku ada kena saman parking..hampeh kan...lepas ni aku tobat taknak parking sesuka hati mak pak aku dah..serik...tapi aku actually lupe berapa jumlah saman yg aku kena dulu tu..so,bila aku masuk website tu utk cek saman,[uols klik bahagian PDRM tau sbb dia banyak category...JPJ pon ada just masukkan no ic or no plat keta,your total saman akan kluar n boleh tgok jumlah saman yg korg kena bayar.] Aku tgok kat situ jumlah saman yg tersnarai adalah 2 jenis je . Kedua2nya saman parking. So,agak lega disitu sbb jumah bayaran yg aku kena buat adalah RM200 sahaja tp nnt masa nak byr,kite boleh minta kurang kan..agak lega disitu. So,aku standby RM300 je dlm tgn,means aku hanya kuarkan dari atm 300 je sbb aku jenis tak suka kuar duit byk2...incase klu nak guna,baru aku kuarkan...

So,aku kuar wktu lunch hour masa tu ..takyah amik AL...AL pon dah habis akhir thn ni..tggal satu ari je..itupon kena carry forward to next year sbb bulan ni dah full staff amik cuti..takde chance dah aku nak amik sbb atfirst aku igt nak abiskan terus je yg satu hari tu...okeh..masa kuar lunch hour tu, hujan sgt2 lebat...aku redah je..janji saman aku setel dan esok ari selasa ,bapak ku dah boleh tlg renew kan roadtax... lagipon masa tu dah ari jemaat...mmg dah suntuk sgt...ha,masa dlm perjalanan nilah macam2 dugaan yg timpa kat aku..aduhhhhh...mmg nak menangis pon hader... gini citernye...sebelom gi pej polis tu,aku singgah bank muamalat [bank gaji aku] utk kuarkan duit RM300 tu...memula nak kuarkan kat atm dpn spital Ku.ade sebijik atm kat dpn tu tapi aku takmau sbb ramai staff dah terkena kuar duit RM10 je smua...atm tu mmg takde note RM 50 or RM 100. Taknak aku...kang dompet aku tebal ngan duit RM10 je...yelah..klu kuar RM1000 ...tak ke niaya? So,aku dah terbuang masa dsitu tpaksa plak kejar masa nk kena gi bank muamalat plak kuar kan duit kat situ..dahlah masa break aku ada 1 jam je..dgn ujan lebat lagi...horror seh bila aku terpaksa drive laju2 mcm kat track dlm kedaan permukaan jalan yg licin tu...klu pendek umur,hari tu jugak dah 'jalan' sbb bawak keta mcm nak ke neraka org ckp...huhu...

Okeh, bila sampai je kat bank muamalat tu,aku dah beriya2 nak masuk parking yg betul2 depan bank,tapi belom sempat aku masuk,aku toleh ke arah bank tu, dan aku jadi agak sedikit pelik disitu sbb yg aku pandang bukannya bank muamalat spt yg aku jangkakan...tapi yg tertulis kat atas tu adalah sebuah pejabat swasta...cat kaler bank muamalat yg dulunya warna oren pon aku dah tak nampak..yg ada kaler itam n cekelat....subhanallah...masa tu aku tetiba jadi org yg ilang ingatan dan baru saja pulih dari ingatan ko tau!!!! Aku baru tingat yg bank muamalat tu dah lama pindah ke Kebun Teh yg tak jauh dari tempat keje aku...aduhhhhhhaaaaaiiiii...masa tu aku rasa nak menjerit terpekik terlolong je rasa tapi belom jerit lagi..masih boleh control lagi...aku terus pecut keta menuju ke bank muamalat yg baru pindah tu...masa tu mulut ni dok menyumpah2 mcm mana lah aku boleh terlupa yg bank muamalat tu dah pindah ke area berdekatan ngan tempat keje aku..kan dah buang masa kat situ..dahlah bank ni jauh ke bandar sana. Kalau aku terus ke Kebun Teh tadi mesti aku dah banyak jimat masa tadi sbb bank muamalat baru tu ngan tmpt keje aku tuh cuma 5 minit perjalanan je..mmg dekat sgt...xtaulah mcm mana aku boleh ilang ingatan jap...padahal aku baru je pergi bank yg baru tu beberapa hari lepas...adussss...mmg nampak sgt Allah cuba uji aku hari tu...aku boleh sabar lagi...ini ujian...kan...biasalah...seringkali terjadi dlm kehidupan,time nak cepat Dan tergesa2 tulah mcm2 dugaan yg dtg yg menjadikan kita jadi makin lambat...moral of the story...kite kena sntiasa tenang je klu nak cpt sekalipon...masalahnya boleh ke hek??? Huh...mmg dasar degil !!!

Okeh..aku pon teruskan perjalanan aku ke muamalat Kebun Teh tu..ujian kedua yg aku hadapi bila jalan nak ke bank tu boleh plak jammed..mgkin sbb ujan ke or ada eksiden ke..ku xpasti...yg pasti,ujian kali ni alhamdulillah aku terlepas sbb aku bernasib baik bilamana aku masih sempat cilok masuk ke simpang kiri dimana aku gunakan jalan alternatif lain utk elakkan jammed...nasib baik jln alternatif tu tak jammed.lancar je..lega disitu...dengan pecutan,aku smpai gak ke bank tu..aku rasa klu aku terlepas dari masuk jalan alternatif ke kiri tadi,of coz aku tersekat kat jalan yg jammed tadi sbb klu dah terlepas laluan alternatif tadi,kita dah xde jalan lain dah..terpaksa hadap lah ko jalan jammed tu..nasib baik Allah sygkan aku lagi...thank-you Allah..

Tapi sekali lagi Allah nak menguji aku, masa aku nak kuarkan duit kat Atm tu, aku pelik awat atm machine tu takde khidmat withdrawal...yg ada cuma check balance je..aku dah nak nangis dah masa tu... ujian apelagi yg Allah Cuba nak uji pada aku. Dahlah masa tu jam dah kul 1.30pm..aku hanya ada setengah jam je lagi nak masuk kije semula....then,aku cuba plak mintak org belakang aku kuarkan duit dia plak..yelah..mana tau ada cara .lain yg aku tak tau ke nak kuarkan duit kat machine tu..yelah..manalah tau machine tu dah canggih sgt ke ..kan ke tempat baru kan..lagipon itu mmg pestime aku kuarkan duit kat situ..b4 ni mmg slalunye kuar kat atm tmpt keje je...masa tulah tetiba trus aku hentam sumpah seranah atm kat tmpt keje aku tu..time2 camnilah die buat hal takde duit 50 la apelaaaa..dan masa tu jugak aku rasa mcm aku nak aje kuarkan duit kat atm tmpt keje...note 10 pon 10 la...janji aku dpt kuar duit n terus pegi bayar saman..balai polis centre tu dahlah bukan dekat.....kat tengah2 bandar sana...huh...mmg hangin satu badan aku masa tu lebih2 lagi bila org yg belakang aku tadi pon kena nasib yg sama...die ckp,maybe duit takde kat machine...ha kauuuuuu...mmg berbelen2 la sumpah seranah aku kat bank muamalat tu...tak pasal2 bank yg kena...uhuk....

Masuk2 je dlm keta,aku terjerit gak sbb terlalu tensi yg teramat sgt...org nak cepat...makin lambat plak jadinya..time nilah die takde duit plak dlm atm...dgn staf2 bank kena sumpah ngan aku ... mkn gaji buta...duit habis..bukan nak topap!!!!! Grrrrr....tp masa tu nasib baik aku tak give up lagi..aku ni klu give up danger.gak...nnt smua aku taknak buat ....tp bila pikir yg aku dah takde masa lagi nak gi bayar saman, sbb esoknya dah hari sabtu,pastu lusa dah Sunday n tulat plak public holiday...hari selasa dah nak kena renew sbb mmg ari selasa ni tarikh due roadtax aku...huhu..

Masa tu aku dah nekad,aku nak cari mana2 bank ..tak kesahlah bank apa janji aku dpt kuarkan duit 300 tu..dah tak pedulik dah kena tolak RM1 ke RM10 ke...yg aku pikir aku nak jejak pejbat polis tu arini gak..masa tu tetiba mcm dah tak pedulik masuk keje lambat...lagipon petang tu mmg dah takde kes d ah...duduk goyang kaki je tggu added kes jelah...
Bila aku nampak bank cimb,aku terus park keta sesuka hati mak pak aku kat belakang keta org,kat tepi jalan sampai menghalang laluan org masa tu mmg tgh stress yg amat mlampau sgt2...aku dah tak pedulik hape dah...lepas amik duit aku terus pecut...kali ni jgn ckplah...klu ada penumpang dlm tu,aku rasa pengsan kot die...nasib baik masa tu ujan dah turun renyai2 je..tu psl aku berani pecut..masa tu dok pk nak cpt smpai ke pjbt polis...

Dan aku pikirkan ujian aku smpai setakat tu aje...tapi rupanya ada ujian lain lagi yg menanti aku...subhanallah...masa tu Dia saja yg tau perasaan apakah yg aku alami waktu tu...boleh plak masa aku on the way nak ke pjbt polis tu, aku tersalah masuk laluan...padahal masa tu dah nak dekat dah sampai ..tp bila smpai satu fly over,aku tetiba jadi konpius yg mana satu laluan nak ke pjbt polis tu... utk pergi ke situ,ada dua fly over yg kite kena tempuh tp tetiba aku jadi konpius jalan...aku boleh masuk jalan fly over pertama tu belok kanan sedangkan aku kena straight je utk smpai ke fly over kedua...aduhhhhhhhh....mmg malang kot nasib aku masa tu...baik2 dah nak sampai...jadi makin jauh plak....aku terpaksa pusing balik utk smpai ke fly over pertama tu smula...hape...ko igt dekatttttt????? Adehhhh..mmg masa tu aku bukan takat nak nangis dah lagi..tp dah meraung mcm nak mati...klu tadi aku boleh sbr drpd menjerit,tp kali ni aku betul2 ilang sbr dah....aku mmg mnjerit sekuat hati aku utk melepaskan stress yg terbuku masa tu..dah mcm bom yg tggu masa nak meletup dan dah pon meletup..masa tu tak malu nak jerit sbb tutup window kan...takde sape dgr pon..ihiks....yaAllah....airmata plak mcm paip...laju je..hiks...jgn gelak naaaaaa....eh..tapi mmg stress sgt tau...bayangkan..satu persatu ujian aku kena hadapi..mcm susah sgt aku nak sampai ke tmpt yg nak dituju tu...klu uols jadi aku pon..mesti uols pon bengang okeh ..sumpah aku rasa mcm nak gila masa tu...sib baek tak gile!!!!

Sambil drive..Sambil sumpah seranah tapi tetiba aku mcm tersedar ape yg aku buat..aku tarik napas panjng2... take a very2 deep breath...n lepaskan pelahan2 ...terus aku mengucap panjang2.... tetiba rasa menyesal dok ckp maki2 tadi...lepas berzikir banyak2 terus aku jadi lega dan teruskan pemanduan dgn tenang...masa tu jam baru kul 1.45pm... akhirnya smpai gak aku kat pjbt polis tu..sampai2 je nasib baik ada tmpt parking walaupon kena menapak skit... sebelom kuar dr keta,aku tacap2 ckit muka yg dah serabai lepas nangis2 tadi..gosok mata laju2 semata2 xnak org perasan aku baru lepas melalak...
Masuk2 je terus ke kaunter bayaran saman dgn muka berlagak tenang..padahal...hati aku Allah je yg arif... dan nasib aku baik kali ni sbb kaunter baYaran masa tu clean n clear...langsung takde org...pejabat tu pon aku tgok tenang je..ada 3-4 org org awam je masa tu...
Smpai kat kaunter..idung aku dpt plak tangkap bau KFC....rerupanya minah jaga kaunter tu tgh sedap melantak lunch die kat depan kaunter bayaran...agak kurang ajo gak aku rasa cara minah tu..mmglah lunch time tp tak boleh ke ko mam kat pantry ke..kan ke lebih elok..adeh...takkan nak kena ajar kot...huhu..kat situ ada 2 kaunter kat situ..memula aku gi kaunter 1st.yg.minah tu tgh melantak KFC...aku ckp aku nak byr saman,die dgn tak pandang aku,terus tunjuk kaunter sebelah means,bagi isyarat bayar kat sebelah...agak sombong gak perilaku die wktu tu..nasib baik minah sebelah tu bukan tgh mkn cam die...minah yg kedua ni nampak bersopan skit...aku suke...

Lepas bagi ic,die trus check saman aku kat computer,masa die sebut yg jumlah saman aku melebihi dari apa yg aku baru check kat MYEG tu,aku terkejut bukan kepalang..agak tersentap gak disitu...masa tu aku terus sound yg apsal plak boleh jadi jumlah tu sedangkn aku baru check yg jumlah saman aku only RM200...masa tu tetiba aku rasa mcm minah tu Cuba nak tipu aku n songlap duit aku...smpai ke situ ko pikir mama qadida!!!! Yela.... mmg aku tak berapa hingat saman yg aku kena sebelom ni tapi masalahnya aku baru je check kat website PDRM yg saman aku berjumlah 200.klu aku tak check,takdelah mak nk suka suki sentap plak kan...ko gile? Pastu minah tu cuba check skali lagi n kli ni die confirmkan yg no plat.keta aku sekian2....yerp...betullah yg die ckp tu no plat haku...tapi mcm mana boleh lebih plak jumlahnya... bukan sikit okeh tp hmmmm...uols nak tau berapa? RM450 jumlah saman aku yg tertera kat screen computer die...uols tau kan kat tgn aku ada berapa???? Mana mak tak sentap noks...takde keje aku nak ngambik duit kat atm lagi!!! Adusssss... satu lagi masalah menimpa aku kan...masa tu aku rasa minah tu dah perasan muka aku dah merah...mulanya aku sangsi gak kat minah tu..aku takut die mmg nak songlap duit aku .yelah..skang ni kan mcm2 cara org nak dpt duit.atas.angin..tambah lagi dgn muka minah tu yg mcm tak konpiden je jawab pertanyaan aku...boleh plak die gelak2 manja kat aku yg tgh tegang masa tu...pastu bila aku minta nak tgok sndiri computer die,terus die pusingkan skit monitor comp tu ke aku...yups..mmg btul jumlah yg die ckp tu..dan masa tulah aku baru perasan yg jumlah saman aku dah bertambah.jadi 3 jenis saman. Padahal masa aku check sndiri tu,cuma ada 2 jenis saman je...pastu aku pon bgtaulah pasal tu,dan barulah minah tu explain kat aku yg pihak mereka baru je hapdet status aku yg aku rupanya ada satu lagi saman...saman parking jugak okeh..Dan masa tu baru aku .tingat yg mmg aku ada saman parking masa bulan 11 yg lalu..silap dorg lambat hapdet..tu je...

Barulah lega aku masa tu sbb smua persoalan dah terjawab...sbb aku tak kesah berapa pon jumlah bayaran saman tu tp aku cuma takut ditipu je..that 's all!! Yg minah tu pon satu...boleh plak die menyengih2 kat aku..kalau dari tadi die explain n bagi detail lengkap saman aku tu kan bagus...ini nak tggu aku teleng kepala ngadap sndiri screen computer die tu..mcm nak tercabut kepala mak ni tau nyah...tak pandai layan kestemer lah ko ni jahhh...tp xpelah...janji aku dah puas hati...tp dalam hati ni cuak gak sbb aku cuma bawak 300 hengget je...
TetibA lancar je mulut aku ni minta kurang....sbb setahu aku mmg boleh minta kurangkan..Dan minah tu terus kira2 diskaun.yg aku boleh dpt...dan.syukur.alhmdulillah ...tersenyum lebar aku masa tu bila jumlah yg terpacul dari mulut minah tu adalah RM300.....phewwwwwwww....lega tu jgn ckplah nyah....aku rasa mcm baru lepas dari tahanan n tawanan ko!!!!! Mcm tau2 je kan aku cuma ada 300 hengget...alhamdulillah..syukur..oklah kan..from450 hengget jadi 300 hengget...jimat 150 hengget tuuuuuu.... lepas je byr,aku terus pecut.ke tmpt keje ...drive laju2.... masa tu hujan dah berhenti...syukur..akhirnya aku sampai ke spital pukul 2:10pm...kira oklah tukan...takdelah lewat sgt kan....

moral of the story: biar lambat,asal selamat...klu dah terlambat tu,JGN terburu2....kena sntiasa dlm keadaan tenang..bila kita kelam kabut..itu yg jadi lupa bank kat mana la,lupe jalan lah..ihiks...jgn ikut cara aku okeh.. pastu setiap dugaan Dan masalah yg dtg bertimpa2 tu anggaplah Allah nak uji kemampuan kita menghadapinya...kena redho sbb redho itu ikhlas,pasrah itu menyerah....ombak rindulah plak.. apepon yg berlaku pasti ada hikmah.disebaliknya...hmmmm...tp cara aku hadapi ujian2 ni dah silap kot..aku terlalu ikutkan perasaan smpai sumpah seranah Dan terjerit2 melepaskan tensi...sedangkan perkara yg seeloknya dibuat adalah dgn berzikir Dan alhamdulillah aku tersedar juga kesilapan aku tu..Dan bila aku mengucap je..aku terus rasa.m tenAng...lihat..hebatnya kalau kite sntiasa mengingati Allah time dlm kesusahan...hmmm..last but not least....komen saya, sy tetap menyalahkan inche B sbb kuar lambat sgt...supposed dah dpt awal ..takdelah aku terkejar2 mcm ni...okeh...tetibe...takde kena mengena pon okeh..mama qadida dah weng weng...agaknya dah letih n cramp menaip guna keypad touch screen ni...beku tgn aku k...tapi sy rasa sy hebat.sbb dpt type sepanjang ni hnya menggunakan keypad touch screen drpd htc hd sy..uhuksss...jumpa lagi di bebelan sy sterusnya nnt Ye...syok plak rasa dpt luahkan kat sini..atleast boleh jadikN pedoman drpd pengalaman aku ni kan..terbaekkkkk..hihi..
Dah..dah...nak masak dah ni..kang laki aku bising! Huhu.

Nak tambah duit selain Nuffnang? Klik2 banner bawah!! www.tips-fb.com

0 comments:

previous previous previous
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Blogwalking!

OUR SWEET MOMENTS TOGETHER
I love u Abang!!!
Image Hosted by ImageShack.us

anda klik..anda dapat duit

banner

create your own banner at mybannermaker.com!