Ini Blog Lama Saya...KLIK GAMBAR DI BAWAH UTK BACA!

Create your own banner at mybannermaker.com!

My Online Shop (FianieEshop)

FianieDeco Homemade Coklat

FianieDeco Homemade Coklat
berminat nak order coklat yummy dari Mama Qadida? Sila klik pada Logo FianieDeco di atas. Pasti mama buat yg terbaek untuk kepuasan anda! Mama juga menyediakan penghantaran terus ke rumah orang tersayang anda! Jom cuci mata tengok coklat yummy mama qadida sekarang sebab coklat Mama antara yang termurah dipasaran setakat ini!

My Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 27, 2011

Salam Maal Hijrah 1433[2011]

بسم الله الرحمن الرحيم
Assalamualaikum WRT...

Salam Maal Hijrah 1433 di ucapkan dari mama qadida sekuarga buat semua muslimin Dan Muslimat. Hari ini merupakan 1 muharam telah masuk tahun baru mengikut kalendar islam , buku kita yang lepas akan ditutup , dan dibuka pula buku baru , oleh itu sama-sama lah berniat nak buat dan jadi orang islam terbaik di masa akan datang .kat sini aku nak bagi sdikit info ttg doa akhir tahun Dan doa awal tahun sempena maal hijrah ni.

di bawah ini ada disertakan sekali Doa akhir tahun Dan Doa Awal tahun.

DOA AKHIR TAHUN HIJRAH Doa Akhir Tahun dibaca 3 kali pada akhir waktu Asar atau sebelum masuk waktu Maghrib pada akhir bulan Zulhijjah. Sesiapa yang membaca doa ini, Syaitan berkata : “Kesusahan bagiku dan sia-sia lah pekerjaanku menggoda anak Adam pada setahun ini dan Allah binasakan aku satu saatua. Dengan sebab membaca doa ini, Allah ampunkan dosanya setahun.”

DOA AWAL TAHUN HIJRAH Doa Awal Tahun dibaca 3 kali selepas maghrib pada malam satu Muharram. Sesiapa yang membaca doa ini, Syaitan berkata : “Telah amanlah anak Adam ini daripada godaan pada tahun ini kerana Allah telah mewakilkan dua Malaikat memeliharanya daripada fitnah Syaitan.” tetapi Ada jugak yang cakap Tak perlu amalkan Doa Awal Tahun Dan Doa Akhir Tahun kerana itu bukan amalam Rasullullah S.A.W tapi apa kata tengok penjelasan dari Ustaz Halim Hasan pula..





okeh...sekali lagi Salam Maal Hijrah 1433 dari mama qadida utk semua. Semoga hari hari baru yg bakal kita lalui adalah lebih baik dari sebelum2 nya . InsyaAllah. Apepon syg sekali sbb mama qadida tak peluang nak solat awal tahun sbb bendera merah...huhu..takpe..janji sy dah baca doa tersebut. Alhamdulillah.

Hosting">
Nak tambah duit selain Nuffnang? Klik2 banner bawah!! www.tips-fb.com

0 comments:

previous previous previous
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Blogwalking!

OUR SWEET MOMENTS TOGETHER
I love u Abang!!!
Image Hosted by ImageShack.us

anda klik..anda dapat duit

banner

create your own banner at mybannermaker.com!