Ini Blog Lama Saya...KLIK GAMBAR DI BAWAH UTK BACA!

Create your own banner at mybannermaker.com!

My Online Shop (FianieEshop)

FianieDeco Homemade Coklat

FianieDeco Homemade Coklat
berminat nak order coklat yummy dari Mama Qadida? Sila klik pada Logo FianieDeco di atas. Pasti mama buat yg terbaek untuk kepuasan anda! Mama juga menyediakan penghantaran terus ke rumah orang tersayang anda! Jom cuci mata tengok coklat yummy mama qadida sekarang sebab coklat Mama antara yang termurah dipasaran setakat ini!

My Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, November 20, 2011

Isu: Bertudung VS Tak Bertudung...

Assalamualaikum w.r.t... Gambo kat bawah ni kalau tak jelas..Anda boleh klik kat gambar utk paparan lebih jelas okeh..tq..

Aku tadi blogwalking kat belog adik kegemaran aku iaitu adik
www.irinenadia.blogspot.com
Tengah2 baca belog die,terbaca plak entry ni..mcm best je..so,aku nak share kat sini pulak...

Utk adik irene marchello,  mama qadida  minta kebenaran untuk gunakan picture ni :) Sekadar perkongsian bersama dan kebaikan masing-masing.

<blockquote>Bertudung VS Tidak Bertudung.....yg paling aku suka tang org2 yg beribu riban dok klik LIKE tu..ihiks...</blockquote>

Sent from my HTC

www.tips-fb.com

0 comments:

previous previous previous
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Blogwalking!

OUR SWEET MOMENTS TOGETHER
I love u Abang!!!
Image Hosted by ImageShack.us

anda klik..anda dapat duit

banner

create your own banner at mybannermaker.com!