Ini Blog Lama Saya...KLIK GAMBAR DI BAWAH UTK BACA!

Create your own banner at mybannermaker.com!

My Online Shop (FianieEshop)

FianieDeco Homemade Coklat

FianieDeco Homemade Coklat
berminat nak order coklat yummy dari Mama Qadida? Sila klik pada Logo FianieDeco di atas. Pasti mama buat yg terbaek untuk kepuasan anda! Mama juga menyediakan penghantaran terus ke rumah orang tersayang anda! Jom cuci mata tengok coklat yummy mama qadida sekarang sebab coklat Mama antara yang termurah dipasaran setakat ini!

My Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, November 21, 2011

Filem: Aku Bukan Tomboy

Assalamualaikum w.r.t.....
Malam tadi aku tgok Filem aku bukan tomboy kat MBO U Mall Tmn U tayangan jam 10:15pm sbb esoknya Kami tak keje..aku masih bercuti..amik annual leave..esok plak cuti hari keputeraan Sultan Johor klu tak silap aku...so,malam tadi kami meronggeng 3 beranak tgok wyg..nak tgok cite lain, tak ada...
Sangat best sejak tinggal dekat ngan panggung wayang ...5 minit dah sampai..huhu...

Okla..kat bawah ni ada sinopsis dia...
Aku Bukan Tomboy telah dilancarkan pada September tahun lalu di Dataran Karyawan Finas di Kompleks Studio Merdeka, Hulu Klang. Aku Bukan Tomboy ini adalah terbitan Skop Productions. Skrip asal filem Aku Bukan Tomboy, ialah hasil tulisan Yusof Haslam bersama Syamsul. Rasanya ini kali pertama Syamsul mengarahkan filem genre komedi romantik. Kos pembikinan termasuk promosi dianggarkan sebanyak RM1.6 juta. Lokasi penggambaran filem ini di Kuala Lumpur dan Lembah Klang.

Menurut Syamsul filem Aku Bukan Tomboy ini bukan sahaja membongkar isu wanita tomboy malah isu pengkid yang menyimpan hati kepada kaum sejenisnya.

"Dalam cerita ini, ada sekumpulan pengkid cuba memikat Scha yang memegang watak tomboy. Terus-terang saya katakan anda pasti anda akan terkejut dengan penampilan Zarina AF kerana ia sangat berbeza daripada diri sebenar Zarina,"kata Syamsul. "Saya sendiri memegang watak Burn, seorang jejaka pemalu dan nerd. Tak ada scene romantik yang melampau dan ia berkisarkan percintaan antara jejaka nerd dan tomboy lakonan Scha Al Yahya. Shaheizy pula menghidupkan watak Salesman (Harry) yang gila-gila. Dia juga berperanan sebagai pencabar utama Burn dalam merebut cinta Farisa @ Eisha.

Untuk OST atau lagu-lagu yang terdapat dalam Aku bukan Tomboy pula menggunakan ciptaan James Baum.
Pelakon yang menjayakan filem Aku Bukan Tomboy ini adalah Harun Salim Bachik,Scha Al-Yahya, Sam Shaheizy, Eira Syazira, sheera Iskandar, Salina Saibi, Zarina and Syamsul sendiri.

sinopsis aku bukan tomboy:
Filem Aku Bukan Tomboy mengisahkan tentang si gadis Tomboy yang dibesarkan oleh bapanya selepas kehilangan ibunya sejak kecil. Di sebalik hati seorang gadis tomboy ini dia turut menyimpan hati kepada seorang lelaki, sama seperti perempuan normal yang lain. Akhirnya, tanpa disedari dia berada dalam percitaan tiga segi di antara 2 jejaka iaitu Harry dan Burn.
Komen mama qadida...Aku suka gile ngan lakonan Salina Saibi...memang menjadi gile watak pengkid dia...overall aku bagi 4 star daripada 5 stars...sbb aku langsung tak bosan tgok cite ni...best..
Sent from my HTC

www.tips-fb.com

0 comments:

previous previous previous
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Blogwalking!

OUR SWEET MOMENTS TOGETHER
I love u Abang!!!
Image Hosted by ImageShack.us

anda klik..anda dapat duit

banner

create your own banner at mybannermaker.com!