Ini Blog Lama Saya...KLIK GAMBAR DI BAWAH UTK BACA!

Create your own banner at mybannermaker.com!

My Online Shop (FianieEshop)

FianieDeco Homemade Coklat

FianieDeco Homemade Coklat
berminat nak order coklat yummy dari Mama Qadida? Sila klik pada Logo FianieDeco di atas. Pasti mama buat yg terbaek untuk kepuasan anda! Mama juga menyediakan penghantaran terus ke rumah orang tersayang anda! Jom cuci mata tengok coklat yummy mama qadida sekarang sebab coklat Mama antara yang termurah dipasaran setakat ini!

My Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 18, 2011

BLOGGER IDOL ANJURAN TIAFAZUNIA KINI BERMULA!

Assalamualaikum...

 Wow!! tengok tajuk contest ni je aku dh  rasa vangga sangat2x sebab igtkan reality tv je ade idol2x bagai ni ...tp rupanya blogger pon dah ade blogger idol...huhu...sangat2x vangga kat Tia 
sbb menganjurkan contest Blogger idol ni..
dan aku pon terpanggil jugak nak join contest yg julung2x kalinye diadakan ni ...
okeh...contest ni sebenarnye adalah anjuran blogger Tiafazunia dan DENGAN KERJASAMA AKMALHILMI DAN ANDYHOWTT .Actually aku bukan dapat tau contest ni dari mana2x blogger pon tapi aku dapat tau dari 1tube.my sendiri. Tengah dok belek2x 1tube..sekali tetiba terjumpa vlog Tia mengumumkan tentang blogger idol ni...




okeh...lagu yg saya pertandingkan bertajuk "sangkar emas" nyanyian Endang S.Taurina..
ini liriknya..

Sangkar Emas

Selangit salam selaut mesra rinduku
Terpendam di persada hati
Walaupun jasad kita sering berjauhan
Kasih ku harum mewangi
Aku di sini dan engkau masih di sana
Sukarnya untuk bertemu


Chorus:

Aku seumpama...
Terseksa dalam sangkar emas
Hati lemas pandangan terlepas
Tetapi jiwaku tak begitu
Terkurung di dalam sangkar
Penuh kepura-puraan
Yang kini saksikan perpisahan
Di antara engkau dan aku.



Aku di sini dan engkau masih di sana
Sukarnya untuk bertemu...



Aku seumpama...
Terseksa dalam sangkar
Hati lemas pandangan terlemas
Tetapi jiwaku tak begitu
Terkurung di dalam sangkar
Penuh kepura-puraan
Ada insan sayang iri hati
Manyaksikan kita berdua

Nyanyian : Endang S. Taurina
okeh..jom layan video mama qadida...harap smua terhibur termasuklah juri panel kite..kalau tak sedap jangan marah yerk... 

               
Ataupon kalau uols boleh klik SINI 
untuk lihat video saya di 1tube.my.

Last but not least..kepada sesapa yang rasa2 dirinya berbakat dalam bidang nyanyian..bolehlah join contest ni..ala, bukan nak memang sangat pon...cukuplah sekadar hiburan dan dapat ramai kawan baru...
so, kalau berminat..korang boleh terus ke blog TIA utk baca syarat penyertaan yer..tarikh tutup adalah pada 17 APRIL 2011. so,banyak lagi masa kan..jom join!
hadiah menarik menanti peserta yg berjaya"






HADIAH PEMENANG :

Johan Blogger Idol : RM 100
Naib Johan Blogger Idol : RM50
Tempat Ketiga Blogger Idol : RM30

Referral Tertinggi : RM30
View dan Komen Paling Banyak di 1tube.my akan dapat membuat first vlog dengan krew 1tube.my *masih dalam perbincangan* dan hadiah special dari pihak1tube.my.
 


 
Nak tambah duit selain Nuffnang? Klik2 banner bawah!! www.tips-fb.com

2 comments:

tia said...

noted.

thanx sgt sbb join akak! :) hihihi!
tia da update kt blog.

yg video akak nk delete kt 1tube tu da delete ke ? tia xsure camne nk delete sbb xpernah buat.

Anonymous said...

Dah Tia. Akk dah delete video yg lama Dan dah upload video yg baru. Dah setel dah. Tq Ye dik
From Kak mama qadida

previous previous previous
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Blogwalking!

OUR SWEET MOMENTS TOGETHER
I love u Abang!!!
Image Hosted by ImageShack.us

anda klik..anda dapat duit

banner

create your own banner at mybannermaker.com!