Ini Blog Lama Saya...KLIK GAMBAR DI BAWAH UTK BACA!

Create your own banner at mybannermaker.com!

My Online Shop (FianieEshop)

FianieDeco Homemade Coklat

FianieDeco Homemade Coklat
berminat nak order coklat yummy dari Mama Qadida? Sila klik pada Logo FianieDeco di atas. Pasti mama buat yg terbaek untuk kepuasan anda! Mama juga menyediakan penghantaran terus ke rumah orang tersayang anda! Jom cuci mata tengok coklat yummy mama qadida sekarang sebab coklat Mama antara yang termurah dipasaran setakat ini!

My Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 10, 2011

DEMAM




Salam..hari ni mama qadida demam uols! Ternyata sah aku kena jangkit dek ank aku sndiri..i fever + flu+cough hokeh!so,sudahnya,bangun tido pagi tadi..kepala aku yg dah sedia weng weng malam tadi terus bersambung sampai ke pagi ni..nak taknak terpaksa pegi spital jumpe doctor...temperature aku slightly fever 37.4 degree celcius...so, doctor bagi aku iv dynastat stat(segera) sbb die ckp boleh kurangkan bengal n senggugut..kebetulan aku period n senggugut plak pagi ni..adushhh..memang nak taknak terpaksa diri ini rela di cucuk ...bengkak sampai skang tangan kiriku ini...sakit hokeh dapat ubat iv dynastat ni...huhu..diri ini berlagak cool jek bile dicucuk padahal Allah je yg tahu..hoho..
So, aku dpt lah mc sehari utk hari ni...
 Sah2x aku keje kat spital..so, dapatlah ubat dari spital sendiri (PSH). Macam2x ubat Dr maziah bgi kat aku...antaranya, pcm(org tua patotnye makan 2 bijik,tp sebijik je aku telan..ihiks,bendaryl(ubat batuk), zyrtec(antibiotik),afrin(ubat spray nose(incase klu idung tersumbat),and 1 lagi ubat bernama Fedac(kena makan waktu malam sbb ianye boleh buat mata jadik berat yg amat dan amat..huhu)
inilah ubat yang aku sebutkan kat atas tadi...ade 5 jenis kesemuanya plus iv dynastat yg bagi melalui saluran darah tadik
okla uols...smpai sini dulu entry kali ni..sbb badan mmg dah tak larat sangat2x..maklumla baru lepas telan ubat2x tu..mata kuyu jerk ni...insyaAllah kalau larat,aku buat blogwalking...kalau tak larat..aku titon jerk...wisya pon tengah berdengkur sebelah abahnye tu..mr abah keje malam hokeh..tu yg bantai tido jerk..
okeh..see uols! jaga kesihatan baik2x yerk uols..kalau sape2x yg sakit tu..makan ubat tau!

Glitter Graphic Image Hosted by ImageShack.us
www.tips-fb.com

2 comments:

hOtMaMa said...

get well soon uols! hehe

btw, resepi pavlova rujuk disini yer.. selamat mencuba! :)

http://www.joyofbaking.com/Pavlova.html#ixzz12mYf3OMj

Mama Darwisya a.k.a Fiza Qadida said...

tq so much hotmama! tq...nnt kalau sy berjaya buat..sy share kat blog bagi hotmama tgok ek..hehehhe

previous previous previous
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Blogwalking!

OUR SWEET MOMENTS TOGETHER
I love u Abang!!!
Image Hosted by ImageShack.us

anda klik..anda dapat duit

banner

create your own banner at mybannermaker.com!