Ini Blog Lama Saya...KLIK GAMBAR DI BAWAH UTK BACA!

Create your own banner at mybannermaker.com!

My Online Shop (FianieEshop)

FianieDeco Homemade Coklat

FianieDeco Homemade Coklat
berminat nak order coklat yummy dari Mama Qadida? Sila klik pada Logo FianieDeco di atas. Pasti mama buat yg terbaek untuk kepuasan anda! Mama juga menyediakan penghantaran terus ke rumah orang tersayang anda! Jom cuci mata tengok coklat yummy mama qadida sekarang sebab coklat Mama antara yang termurah dipasaran setakat ini!

My Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 23, 2010

Outing With Ma Old schoolmates at Jusco Tebrau JB

Salam semua! mood  nak update blog memuncak muncak ni...bile skali dah update...trus jerk nak update..smpai terbawa2x dlm tidur...hiks
so, tak heranlah aku pd pemblogger tegar yg setia update blog stiap hari....
senang kata..blog ni kalau biar taknak ilang mood..kena update selalu..btul x kalian?

neway ni nak crita kesah mggu lepas..daku bertemu ngan seorg kawan sekolah mase form 5 dulu...dah hampir 13thn xberjumpa..so, mggu lepas baru berpeluang berjumpa.
Syahniza Senan namanya...jumpa balik pon sejak join facebook...memula just berinbox n sms bagai...la ni baru la dpt deting bersama...thanx niza sbb sudi jmpe aku n ani..
ok..kami keluar bertiga sebenarnye..dimana minah yg lagi sorang tu bff aku sejak skolah jugak cume bezanye aku dan ani ni tak pernah terpisah smpai tak bercontact langsung pon..cume ani skang blajar di sabah..bile die balik semennanjung barula dpt jumpe die..
Ani adalah sahabat baik aki sejak form 1 lagi...kire kami ni kat skolah mcm belangkas..dimana ade ani..disitu ade Fiza(aku) hiks
so,kebetulan ani pon tgh bercuti semester skang ni...so, kami decide utk jumpe shahniza sama2x kat jusco tebrau jb..sbb ani ,shahniza n aku mmg satu kelas mase skolah menngah dulu..kire kuar ngan kekawan old school frenz la ni...we ol tgok wayang citer Aku Masih Dara
Feedback aku ttg cite ni...aku bg 4markah dr 5 markah..
thumbs up for this story coz banyak beri pengajaran pd remaja zaman skang ni especially yg liar dan sosial ..
mgkin kalau tgok making or gazet citer ni..korg akn anggap citer ni mcm citer biase..clubbing ,arak,zina dan sebagainye..tp ape yg pasti..korang takkan rugi tgo citer ni...aku yakin..akn ade sesuatu yg terdetik kat ati korg kalau tgok citer ni..tak pandai nak describe camne tp jalan citer ni lain dr yg lain...crita yg penuh keinsafan tp dibawa dgn cara yg lain dr yg lain..terkesan sgt bile tgok citer ni..percayalah...hiks
apepon jom layan gambo deting aku dan sahabat2x lama ku ni:

 inilah Sharifah mahani (Ani) dan Syahniza(Niza) antara kawan2x baikku mase zaman skolah dulu..lama tak jmpe ko niza! frankly tak banyak perubahan yg aku tgok pd diri niza..mcm sama je spt dulu..cume die skang dah bergelar cikgu sekolah rendah...tp masih belom berkahwin...takpe..kami smua setia menanti detik bahgia mu itu..walaupon ade sesuatu pd diri niza yg ku tahu,namun aku yakin..niza pon ade jodohnye tersendiri..insyaallah
 haaa..inilah sahabat sejati ku dunia akhirat..Ani!! aku syg ko ani!!! ko pon insyaAllah akan ade jodoh ko satu hari nnti..sbr yer..minah arab ni dah berangan nak kawen ..jeles katanye tgok aku dah ade anak...die dah ade org nak dipadukkan tp tggu mase jerk..insyaAllah ek ani..aku doakan ko dan sidia!
 Aku dan syahniza!!!
 Syahniza yg tak banyak berubah...samaaa je dr dulu ..hiks
 tuan punye blog ni pon sebok nak interprem kan...kalian jgn salah anggap yer dgn perut ku itu...itu bukan perut yg berisi baby tp berisi mee claypot yg baru lepas makan kat jusco ni..hiks..bilelah tuan  umah ni nak kurus ek..huahuahua

Ani n Niza lagiii!! i miss uols!! ade mase dan panjang umur..kiter berjumpe lagi!! tak sbr nak tggu korang berdua kawen !
www.tips-fb.com

0 comments:

previous previous previous
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Blogwalking!

OUR SWEET MOMENTS TOGETHER
I love u Abang!!!
Image Hosted by ImageShack.us

anda klik..anda dapat duit

banner

create your own banner at mybannermaker.com!