Ini Blog Lama Saya...KLIK GAMBAR DI BAWAH UTK BACA!

Create your own banner at mybannermaker.com!

My Online Shop (FianieEshop)

FianieDeco Homemade Coklat

FianieDeco Homemade Coklat
berminat nak order coklat yummy dari Mama Qadida? Sila klik pada Logo FianieDeco di atas. Pasti mama buat yg terbaek untuk kepuasan anda! Mama juga menyediakan penghantaran terus ke rumah orang tersayang anda! Jom cuci mata tengok coklat yummy mama qadida sekarang sebab coklat Mama antara yang termurah dipasaran setakat ini!

My Love

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 31, 2010

Congrats Malaysia!

Alhamdulillah Semalam Malaysia dalam sejarah bilamana memenangi piala Suzuki yg berentap ngan indonesia 4-2.
Sebagai rakyat Malaysia of coz aku bangga dgn kebolehan pasukan Malaysia menentang pasukan lawan Walaupon bermacam2 dugaan Dorg terpaksa tempuhi. Dgn kes gaduh, laser melaser amass perlawanan sdg dijalankan. Apatahlagi nasib pasukan Malaysia yg dikatakan dilarang membuat latihan amass Di negara indonsia. Bg aku pihak lawn sgt kejam dgn kite ngara Malaysia. Kenapa mesti ade pergaduhan? Perlawanan sukan tak kiralah ape jenis sukan pon yg ade Di Malaysia ni Bukan utk tujuan persengketaan even peperangan. Subhanallah,, sgt takot bila dah smpai ke tahap tu.
Apepon aku Mmg sgt tak puas ati ngan tindakan pasukan lawan.
Kalah menang kn Adat perlawanan. Takkan la nak diajar lagi. Ntahla, kdg2 aku fikir, Inilah Salah satu tanda Dunia akhir zmn. Pergaduhan Dan persengketaan sana sini.
Yg penting, sbagai rakyat malysia, kite Mmg xboleh buat ape2 klu kes mcm ni terjadi Tp rasanya xsalah terus memberi sokongan pd pasukan kite. Itu yg terbaik. Yg penting, sntiasalah berpandangan positif pd pasukan Malaysia.
To all yg Mmg tak pernah ade sedetik pon langsung Kat Ati nk support Malaysia... Huhu igtla! Anda menetap Di Malaysia.. Sgla brg pericarp perhiasan Dan ape saja keperluan Anda dr hujung kaki hgga hujung rmbut Anda adalah milik buatan Malaysia. So, klu rase2 x sokong Malaysia,knapa msti nk pakai barangan Malaysia? Lucutkanlah smua tu n pakai lah barangan luar negara yg Anda agung kn sgt tu. Kuarlah blanja banyak dgn brg yg mahal2 tu. Buatpe beli barangan buatan Malaysia? Nmpak sgt Anda hipokrit!
Apepon tanniah lagi skali utk pasukan Malaysia yg memenangi perlawanan Malaysia menentang Indonesia pd 29 dis 2010 dgn kemenangan 4-2. Sejarah kembali setelah 14 thn
Huhu.
Tp yg sedihnye bile PM umumkan cuti satu malysia.. Nape aku xdpt coti? Uwaaaa.. Yg pasti aku kena KEJE Arini!! Spital aku kudkut xnak bg cuti today. Cume boleh replace ari lain. Dan aku dah replace utk 12 hb January anti. Xpe2. Janji dpt cuti free. Hahaha. www.tips-fb.com

0 comments:

previous previous previous
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jom Blogwalking!

OUR SWEET MOMENTS TOGETHER
I love u Abang!!!
Image Hosted by ImageShack.us

anda klik..anda dapat duit

banner

create your own banner at mybannermaker.com!